Заняття 7 клас Лещенко А (21.10-23.10)

 

Заняття 7 клас

Тема: Як я змінююся, коли росту (оцінка себе у часовій перспективі), усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у собі.

 

Мета: Розвивати уявлення учня про себе як людину, про те, які зміни в тобі відбуваються, коли ти ростеш (зовнішні, внутрішні) та вміння оцінити себе в часовій перспективі (в минулому, майбутньому та зараз), вчити усвідомленню процесу свого дорослішання та змін у собі; розвивати увагу, спостережливість, пам'ять, комунікативні навички. Удосконалювати знання учня про людину, її будову тіла, основних її частин. Виховувати інтерес до навчання та спілкування, бути толерантним, поважати оточуючих людей.

 

25 хв. Вітання. Представлення себе, який я є, я  - людина. Як я змінююся, коли росту (оцінка себе у часовій перспективі).

Вступна частина. Створення позитивної психологічної атмосфери.

 

1. Вправа «Я вітаю тебе», представити себе, немов у тебе перше знайомство з будь-якою людиною.

2.     Вправа «Відчуй моє тепло».

 

Основна частина.

1.     Бесіда (розгляд будови тіла з таблиці (див. інклюзивний матеріал)) та обговорення

2.     «Я – людина, я гарний, чемний та розумний» (розгляд картинок людей, хто тобі подобається та чим сподобались?).

 

 

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА, вправа «Тополя. Берізка», «Чотири стихії», «Геометричні фігури», «Я – велике та міцне дерево».

 

 

3.     Вправа «Спробуй схематично зобразити тіло людини та обличчя»

«Покажи та назви свої частини тіла»

-         А для чого потрібні руки, а ноги? Покажи ліву, праву руку, ногу.

-         А для чого потрібно волосся?

-         Для чого потрібні очі?

«Чим відрізняється людина від тварини» (наочність фігури тварин).

Картинки по запросу схематичне зображення людиниКартинки по запросу фото схематичне зображення собаки

 

 

 

 

4.     Вправа «Як я змінююсь, коли росту» (вибрати картинки взросління людини від її народження (малюка) до віку бабусі (дідуся).

 

5.     Розповідь про свої зовнішні зміни та внутрішні «Який я був в минулому, а який я є зараз» (розгляд ілюстрацій, вікові пропорції).

 

 

20 хв. Усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у собі.

 

1.     Вправа «Мої досягнення в 10 років» (як можна продемонструвати свою впевненість).

Мої досягнення за 10 років: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

2.     Вправа «Коли я виросту я буду…»

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ФІЗКУЛЬТЗВИЛИНКА, вправа «Чотири стихії», «Геометричні фігури».

 

3.     Вправа «Я хотів би навчитися …» (малювати, керувати машиною, шити одяг, тощо).

 

 

4.     Мозковий штурм «Що таке професія?»

 

Професія -  це _________________________________________________________

______________________________________________________________________

Які ти знаєш професії?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5.     Арт-терапія (намалюй свою майбутню професію).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 хв. Рефлексія.

 

ВПРАВА «Подаруй свою, таку різну посмішку», «Комплімент», «Передай емоцію по колу».

 

Вправа «Люстерко», Вправа «Я кажу вам -до побачення!».

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение                 Картинки по запросу фото новонародженої дитини

 

 

 

Похожее изображение

Картинки по запросу фото дитині пять років

 

Картинки по запросу фото дитини школярика

 

Картинки по запросу фото першокласника

Картинки по запросу фото студента

Картинки по запросу фото учня випускника

Похожее изображение

 

                 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу фото монахиня алипияКартинки по запросу фото красивий дідусь

 

            

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Готуємось до Великодня