Заняття 3 клас Іванченко Н, Синиця К (20.10-22.10)

 

Заняття 3-клас

Тема: «Нових друзів май, старих не забувай». Розвиток уваги, пам’яті, формування самосвідомості та навичок ауторелаксації. Вправи на ви вибір маршруту на основі зорового зіставлення різних напрямків руху.

Мета: Формування самосвідомості та навичок ауторелаксації, стійке ставлення до себе як до фізичної особистості (самооцінка, повага, успіх, індивідуальні особливості). Розвиток уваги, пам’яті, здатність до переключення та розподілу уваги, мовлення, спостережливість. Вміння орієнтуватися в просторі на основі зорового зіставлення напрямків руху. Виховувати бажання спілкуватись з друзями.

1.  Розминка для очей. 

 

2.  Візуалізація «Чаша доброти».

Пояснюю: «Сядьте зручно, закрийте очі. Уявіть перед собою свою улюблену чашку. Подумки наповніть її до країв своєю добротою. Уявіть поруч іншу, чужу чашку, вона порожня. Відлийте в неї зі своєї чашки доброти. Поруч ще одна порожня чашка, ще і ще. Відливали зі своєї чашки доброту в порожні. Не шкодуйте! А зараз подивіться в свою чашку. Вона порожня, повна? Додайте в неї своєї доброти. Ви можете ділитися своєю добротою з іншими, але ваша чашка завжди буде залишатися повною. Відкрийте очі. Спокійно і впевнено скажіть: "Це я! У мене є така чашка доброти!"

3.  Метафорична казка «Дикі кози та пастух». Бесіда за темою казки.

Дикі кози та пастух

     Пастух вигнав своїх кіз на пасовище. Коли він побачив, що вони пасуться там разом з дикими, то  увечері всіх загнав у свою печеру. На другий день на вулиці  розігралася негода. Пастух не зміг вивести усіх кіз на луг. Він доглядав за ними в печері, але  своїм козам він давав значно менше ніж чужим. Своїх кіз він годував лише для того, щоб ті не померли з голоду. Для того, щоб приручити  до себе диких кіз, пастух  годував їх до схочу.

        Негода вщухла і пастух  знову погнав  усіх кіз  на пасовище.  Дикі кози кинулися в гори і втекли. Пастух почав їм докоряти за невдячність: «Доглядав я за вами  якомога краще, а ви мене і  покинули!».

На це кози йому відповіли: "Через це ми  тебе і остерігаємося: ми тільки вчора до тебе прийшли, а ти за нами доглядав краще, ніж за своїми власними тваринами. Адже, коли  до тебе прийдуть інші, то ти  доглядатимеш їх краще ніж нас.»

 

4.  Релаксація « У аквапарку». 

5.  Заплющіть очі. Відведіть руки назад і складіть за спиною у «замочок». Зведіть лопатки. Повільно прогинайте спину назад. Зупиніться. Станьте рівно. Розслабте м’язи. Уявіть себе в аквапарку. Багато свіжого повітря й води. Простежте очима за уявним водоспадом. А тепер ви опускаєтесь водяною гіркою. Зупиніться. Повільно розплющіть очі. Сідайте на місця. Повільно переведіть погляд угору, вниз, потім навпаки. Повторіть тричі. Заплющіть із силою очі (на рахунок 3), розплющіть їх і подивіться вниз.                                            Рефлексія стану.

Вправа «Хто я?» (ставлення до себе як до фізичної особистості).

 

Вправа «Доріжки» (розвиток дрібної моторики)

Дітям пропонується за дві хвилини провести якомога більше ліній, з’єднавши сторони доріжки.

 

Когнітивні вправа  «Візуалізація чарівної вісімки»

Вихідне положення — сидячи на підлозі.  Спробуємо уявити лежачу вісімку, яка розташовується усередині голови і тягнеться від вуха до вуха. Спробуй подумки  стежити очима за  траєкторією  вісімки.

Ігрова вправа «Орієнтуємося у просторі» (розвиток навичок орієнтування у просторі та засвоєння просторових понять)

Дітям пропонується розглянути малюнки і дати відповіді на питання:

Покажи, на якому малюнку м’ячик перед кубиком. А на якому за кубиком?

 

На якому малюнку чашка перед блюдцем? А на якому за блюдцем?

На якому малюнку яблуко за бананом? А на якому перед бананом?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА, вправа «Я велике та міцне дерево», «Тополя, берізка».

 

Вправа-гра «Автомобіль» (Вправи на ви вибір маршруту на основі зорового зіставлення різних напрямків руху).

 

Рефлексія стану. Прощання, що сподобалось?

 

                                                 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Готуємось до Великодня