Заняття 2 клас Ільєнков М,Тягній І (20.10-23.10)

 

Заняття 2 клас

Тема: Удосконалення мимовільної, довільної, сенсорної, слухової, зорової, інтелектуальної уваги. Формування фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного усного мовлення. Розвиток  інтегративної діяльності аналізаторів, предметного, зорового,  зорово-просторового гнозису; зорово-предметного. Концентрації уваги - короткочасної зорової, слухової пам’яті. Корекція первинних мовленнєвих порушень. Виховання інтересу до навчальних завдань, які потребують зосередженості.

Мета: Удосконалювати мимовільну, довільну, сенсорну, слухову, зорову, інтелектуальну увагу. Формувати фонематичний, лексичний, мофологічний, синтаксичний код імпресивного усного мовлення,  пізнавальну та мовленнєву активність, довільну слухову та зорову увагу, смислову, зорову, фонологічну, складову, лексичну, морфологічну, граматичну, синтаксичну антиципацію, номінативну, регулюючу, пізнавальну функцію мовлення, вчити основним видам мовлення – індикативного, говоріння, слухання, читання, письмо). Розвивати первинні мовленнєві порушення. Виховувати вміння відстоювати свою думку, виховувати кмітливість та почуття гарного настрою.

 

25 хв. Удосконалення пізнавальної та мовленнєвої активності, довільної слухової та зорової уваги, смислової, зорової, фонологічної, складової, лексичної, морфологічної, граматичної, синтаксичної антиципації, номінативної, регулюючої, пізнавальної функції мовлення, основних видів мовлення (індикативного, говоріння, слухання, читання, письмо).

Вітання. Я вітаю тебе (руками торкаємося до плечей, даруємо один одному посмішку).

 

1.     Вправа для розвитку дрібної моторики рук.

-         Пропоную учню покласти обидві руки на стіл. Одну, праву, стискать у кулак, а інша, ліва, – лежить вільно. По команді положен­ня рук змінюється: тепер на­впаки, ліву стискать у кулак, а права – вільна. Поступово темп прискорюється.

 

-        Вправа «Пальчикова сім’я» діти розгинають зігнуті в кулак пальці, починаючи з великого та примовляючи:

-         Оцей пальчик наш дідусь,

-         А оцей бабуся,

-         Оцей пальчик наш татусь,

-         А оцей мамуся,

-         Ну а цей маленький, їх синочок гарненький.

 

2.           Вправа «Обведи  по  контуру  та  розмалюй долоньку іграшкову та свою». Арт-терапія (робота з фломастерами).

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА – ВПРАВИ З МЯЧЕМ.

3.     Вправа «Запам'ятай слова та знайди словам пару». Дитині пропонують запам'ятати та відтво­рити через кожне друге слово з поданої пари:

• кухар - каструля - пательня; • лікар – слухавка – термометр - рукавички

 

 

 

 

         

4.      Дидактична  гра   «Хто  живе  у  лісі?» 

Матеріал: картинки із  зображенням  диких  тварин (див. дидактичний матеріал)

 

25 хв. Корекція первинних мовленнєвих порушень. Виховання вміння відстоювати власну думку.

1.     Вправа-гра «Спробуй вимовити»

Стараємося з дитиною вимовити слова та речення: БАРАБАН, ГОДИННИК, МОЛОТОК, ЗОЗУЛЯ, ПАРОПЛАВ (див. ст. 6 «Домашня логопедія»).

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА, вправа, «Тополя. Берізка», «Геометричні фігури».

2.     Гра «Хто летить (біжить, іде, стрибає?)

Правила. Я буду казати правильно і неправильно. Якщо я казатиму правильно, ти плескаєш у долоні, якщо ні – в долоні плескати не можна.

Наприклад: птах летить, літак летить, метелик летить – це правильно і ти плескаєш у долоні. А якщо скажу кішка летить – це не правильно, у цьому разі плескати не можна.

 

3.     Гра «Покажи малюнок» (ст. 8, «Домашня логопедія»).

 

15 хв. Рефлексія. Арт-терапія. Покажи, як можеш, що тобі сьогодні сподобалось?

1.     Рухлива гра «Світи, світи сонечко».

Світи, світи, сонечко,
Промінцем в віконечко.
Світи веселіше -
Буде нам тепліше.

2.     Арт-терапія «Малювання на манці».

3.     Рефлексія.

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Готуємось до Великодня