Заняття 6 клас Нікітіна А., Євсєєва Н (23.10.2020р.)

 

Заняття 5 клас

Тема:  Спеціальні вправи, що тренують основні властивості уваги: обсяг, розподіл, концентрацію, стійкість і переключення.

 

 

Мета: Вчити вмінню спілкуватися, активізувати емоційно-вольову сферу; вчити виконувати спеціальні вправи, які тренують основні властивості уваги: обсяг, розподіл, концентрацію, стійкість і переключення. Розвивати довільну увагу, розуміння конкретної задачі, виконуваної діяльності, логічне мислення, пам'ять. Виховувати толерантність, увагу до себе та оточуючих.

 

25 хв. Спеціальні вправи, що тренують основні властивості уваги: обсяг, розподіл, концентрацію, стійкість і переключення.

 

 

1. Вправа «Привітання». Представити себе (розповісти про себе як людину, яка має гідні риси характеру, має бажання, мрію).

2. Вправи, які тренують основні властивості уваги.

 

Обсяг уваги. Вправа «Тримай в полі зору якнайбільше предметів»

Поглянь, будь-ласка, навколо себе, запам’ятай предмети, які оточують тебе, тепер необхідно їх відтворити.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Концентрація уваги.

«Методика 10 слів»

Випробуваному зачитується десять випадкових слів, підібраних без явних смислових і асоціативних зв'язків. Після єдиного зачитування пропонується відтворити усі слова в довільному порядку. Прочитати десять слів, уважно вчитуючись у кожне поняття, і відтворити їх, загинаючи пальці.

1. Книга, троянда, кішка, парта, кролик, окуляри, корова, гніздо, дятел, комар.

5. Капуста, заєць, морква, кіт, буряк, ведмідь, паркан, вовк, картопля, песик.

Таблиці Шульте

Таблиці Шульте являють собою набір цифр (від 1 до 25), розташованих у клітинах випадковому порядку. Випробуваний повинен якомога швидше показати і назвати від одиниці до двадцяти п'яти всі цифри.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Геометричні фігури», «Тополя. Берізка», «Я велике та міцне дерево».

Похожее изображение

- Який настрій у курчатка-хлопчика та дівчинки? Зобрази його, будь ласка.

- Як ти думаєш, про що говорили курчатка? Давай спробуймо розіграти їх бесіду в сюжетно-рольовій грі.

Розфарбуй курчатко, яке тобі сподобалось.

Стійкість уваги. Вправа «Створи візерунок»

Похожее изображение

 

Вправа «Пошук предметів»

https://refdb.ru/images/1002/2003999/m3031a21b.jpg

 

Розподіл уваги.

Вправа «Розфарбуй трикутники – червоним, чотирикутники – синім»

Картинки по запросу вправи на розподіл уваги

Вправа «Четвертий зайвий»

 

Завдання «На переключення уваги»

Картинки по запросу вправи на розподіл уваги

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Геометричні фігури», «Тополя. Берізка», «Я велике та міцне дерево».

Вправа «Частини тіла»

Діти виконують віршовані команди:

«Плечі кажуть – я стрункий!

Спина каже – я старий!

Палець каже – йди сюди.

Голова – Так! Ні!

Вухо каже – дуже голосно.

Ніс каже – приємний запах.

Ротик каже – весело.

Язик каже – смачне варення.»

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА, вправа «Чотири стихії», «Ухо-руки-голова».

20 хв. Вправи на розвиток емоційно-вольової сфери.

 

Радість (веселий, усміхнений, задоволений), Страх (зляканий)

Сум (сумний, невеселий), Грайливий (веселий)

Сміх (задоволений), Злий (агресивний, недружній)

Зухвалий, Сумний (плаксивий, засмучений), Гордий (впевнений), спокій (врівноважений)

 

15 хв. Рефлексія. «Подаруй свою посмішку».

Рефлексія. Що тобі сьогодні сподобалось на занятті?

Вправа «Подаруй свою посмішку, таку різну і цікаву», вправа «Люстерко».

 

Вправа-гра «Їстівне-неїстівне»

Залежно від названого предмета (їстівний він чи ні) дитина повинна ловити або відбивати мяч, кинутий їй дорослим.

Арт-терапія «Намалюй свій сьогоднішній настрій»:

- на що схожий твій сьогоднішній настрій?

- що ти відчуваєш, які емоції, позитивні, чи негативні?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Готуємось до Великодня