Заняття 4 клас Шпак Д.,Борисов А (20.10-21.10)

 

Заняття 4 клас

Тема: Активність Я (самовираження). Мої вольові якості: дотримання правил, дисциплінованість, самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору, наполегливість, організованість, ініціативність.

 

Мета: Вчити добровільно виконувати правила, встановлені колективом, вчителем; самостійно організовувати свою діяльність, обирати місце для роботи, визначати підходи до вирішення поставленої проблеми, необхідні матеріали, прибирати за собою; вчити здійснювати вибір, вміти його пояснити, усвідомлювати як власний вибір впливає на життя, вміти висловлювати свої бажання, формулювати свою думку з приводу будь-якої дитячої проблеми; бути наполегливим, організованим та інціативним. Розвивати емоційно-вольову сферу, увагу, мислення, комунікативні навички. Виховувати повагу до себе та інших.

 

25 хв. Активність Я (самовираження). Мої вольові якості: дотримання правил, дисциплінованість, самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору, наполегливість, організованість, ініціативність.

 

1.     Вправа «Вітання». Я вітаю тебе, Тарасику (привітатися рука до руки, плече до плеча, спина до спини).

2.     Ігри та вправи на розвиток емоційної сфери.

Гра «Мімічна  гімнастика»

Дитині  пропонується  виконати  ряд  вправ  для  мімічних  м`язів  обличчя. Наморщити  чоло, підняти  брови (подив). Розслабитися. Залишити  чоло  гладким   протягом  однієї  хвилини. Зсунути  брови, нахмуритися (серджуся). Розслабитися. Повністю  розслабити  брови, закотити  очі (а  мені  все одно – байдужість). Розширити  очі, рот  відкритий, руки  стиснуті  в  кулаки, все  тіло  напружене (страх, жах). Розслабитися. Розслабити  повіки, чоло, щоки (лінь, хочеться  дрімати). Розширити  ніздрі, зморщити  ніс (огида, вдихаю  неприємний  запах). Розслабитися. Стиснути  губи, примружити  очі (презирство). Розслабитися, зробити вдих – видих. Посміхнутися, підморгнути (весело, ось  я  який!).

 

3.     Гра «Настрій» (назви протилежну емоцію та зобрази її схематично).

Веселий – _____________, злий___________, теплий – ____________, темний______________, сердитий - _______________, розгублений -______________.

 

 

 


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА, вправа «Тополя. Берізка.», «Геометричні фігури», «Я велике та міцне дерево».

4.     Гра «Інтерв’ю” на розвиток здатності виражати і розуміти емоції інших.

Кажу учню: “Уяви, що ти став відомим на весь світ художником, на всю планету Земля. Всі цікавилися твоїми роботами та тобою. Журналіст намагається взяти у тебе інтервю і задає тобі різні запитання».

Беру мікрофон і подаю його Тарасику, пропоную відповісти на запитання або закінчити речення.

·        Представ себе (вік, де вчишся, клас, твої захоплення, бажання, чого хочеш в житті досягти).

·         Коли люди сміються?

·         Що ти відчуваєш, коли інші сміються? Чому?

·         Що ти робиш, коли поруч хтось плаче? Чому?

 

·         Спробуй посміхнутися, як клоун на манежі.

·         І боязко потягнутися, як маленький пролісок.

·         Спробуй розсердитися, як злюща оса.

·         Спробуй здивуватися, побачивши щось незвичайне. І т.п.

 

5.     Асоціативний кущ (що означає слово ініціативність).

ІНІЦІАТИВНІСТЬ

 


                                             

                                        

 


                                                             

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА, вправа «Люстерко», довільні вправи для розвитку загальної моторики.

6.     Вправа «Мозковий штурм»

Що означає слово «Людина»   _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Навіщо потрібно тобі ходити до школи?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Що таке «кактус» ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

20 хв. Активність Я (самовираження). Мої вольові якості: дотримання правил, дисциплінованість, самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору, наполегливість, організованість, ініціативність.

 

1.     Вправа «Встав слово» (кидаємо з учнем один одному м’яч, той, хто кидає називає предмет, а той, хто ловить дію, що підходить до слова, наприклад: м’яч – летить, голуб – парить).

2.     Вправа «Асоціації»

Асоціації - це один із способів запам'ятовування матеріалу. Адже часто буває так, що, побачивши один предмет, ми згадуємо і про інше. Тоді ми говоримо, що другий предмет асоціюється в нашій свідомості з першим. Дитині легше пояснити це на наочному прикладі.

 

 

 


                                                                    

                                                                                                              

 

 

 

3.     Вправа «Рахуй від 1 до 30, пропускаючи кожну третю цифру».

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Вправа «Назви дні тижня у зворотному порядку»

Неділя, ___________________________________________________________________

 

15 хв. Релаксація. Рефлексія.

1.     Вправа «Угадай, яка емоція зображена».

2.     «Артерапія» - моя улюблена іграшка (малюнок олівцями, фломастерами) – виконання вправ під музичний супровід.

3.     Рефлексія. Що тобі сьогодні сподобалось на занятті? Які у тебе виникли емоції?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Готуємось до Великодня